Site Overlay

OPIS FIRMY:

Agencja Innowacji specjalizuje się we wsparciu mikro, małych i średnich firm w zakresie pozyskiwania dotacji z UE wspomagających ich rozwój.
Działamy na rynku od 2015 roku i obsługujemy swoich klientów w Polsce i za granicą.
Tworzymy innowacyjne rozwiązania marketingowe praktycznie wspomagające sprzedaż.
Nasze kompetencje i doświadczenie doceniło wielu klientów, którzy we współpracy z nami cenią sobie przede wszystkim efektywność.
Udział w kursach i szkoleniach pozwala na efektywne dokształcanie się, podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie nowych umiejętności.
To z kolei przekłada się bezpośrednio na funkcjonowanie firmy, jej produktywność i konkurencyjność na rynku.
Naszym celem jest prowadzenie kursów, które dają maksimum praktycznej wiedzy.

Stawiamy na PRAKTYCZNE i DOSTĘPNE rozwiązania DOPASOWANE
do danej firmy z którą współpracujemy.
Ofertę kierujemy do firm chcących wzmocnić, lub zbudować od nowa piony handlowe.
Gwarantem jakości usług jest Prezes i główny udziałowiec
Agencji Innowacji – Arkadiusz Augustyniak – osoba z wieloletnim doświadczeniem
w prowadzeniu z sukcesem firm.

TRENERZY:

ARKADIUSZ AUGUSTYNIAK

Przedsiębiorca, trener, praktyk biznesu.
Studiował Politologię i Nauki Społeczne aktywnie działając w społeczności akademickiej, autor wielu poradników biznesowych. Skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Specjalista w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Budował działy handlowe w branży IT oraz zarządzał kilkusetosobowymi zespołami sprzedażowymi, by w końcu stworzyć własną firmę, która posiada kilka oddziałów na terenie kraju.

PATRYCJA FLORCZAK

Studia magisterskie ukończyła w Wyższej Szkole Bankowej na kierunku Psychologia w zarządzaniu, następnie studia podyplomowe na kierunkach Negocjacje i mediacje w biznesie, oraz Akademia Trenera dla zaawansowanych.
Od 2013r. jest aktywnym trenerem w strukturach wewnętrznych i zewnętrznych. Wyróżnia ją otwartość, pozytywne nastawienie i indywidualne podejście do każdego szkolenia.

KAMILA SANOK

Kamila Sanok absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia szkoleń z zakresu sprzedaży, motywacji, budowania zespołu, organizacji i technik pracy. Kamila Sanok prowadzi szkolenia w zakresie: tworzenie strategii rozwoju, przygotowywanie biznes planów, tworzenie planów promocyjnych, obniżanie kosztów działania firmy, wsparcie w redukcji zadłużenia, zarządzanie firmą, skuteczny marketing, sprzedaż i negocjacje, planowanie.

SZKOLENIA:

Jak skutecznie założyć spółkę z o.o., lub dokonać zmian w podmiocie przez Internet

Projekt realizowany przez AGENCJĘ INNOWACJI.

Celem szkolenia jest przedstawienie zmian obowiązujących od dnia 1 lipca 2021 roku dotyczących nowych zasad składania wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego.


Czytaj więcej
Opis szkolenia:
Projekt realizowany przez Agencję Innowacji.
Celem szkolenia jest przedstawienie zmian obowiązujących od dnia 1 lipca 2021 roku dotyczących nowych zasad składania wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego.

Część teoretyczna – dzień I
Co trzeba widzieć o spółkach
1. Czym jest spółka z o.o.?
(omówienie podmiotowości prawnej, odpowiedzialność i ograniczenia, sprawozdawczość, różnicowanie w zakresie działalności gospodarczej)
2. Firma czy nazwa spółki, jak to ustalić?
(metodologia ustalenia firmy spółki)
3. Kto może założyć spółkę, udziałowcy czy wspólnicy?
(omówienie ograniczeń w zakresie rejestracji podmiotu przez Internet)
4. Czym jest kapitał zakładowy?
(wysokość kapitału wraz z omówieniem)
5. Kto rządzi w spółce?
(władze spółki, zarząd i sposób sprawowania zarządu, rada nadzorcza, prokura, pełnomocnik, zgromadzenie wspólników)
6. Co może robić spółka?
(przedmiot działalności spółki, możliwości i ograniczenia)
7. Jak zarejestrować spółkę, zmiany w spółce i sprawozdanie finansowe?
(omówienie sposobu rejestracji w zróżnicowaniu wersji elektronicznej i papierowej)

Rejestracja spółki przez Internet
1. Czy jest system S24 ?
2. Jak utworzyć konto w systemie ?
3. Jak nadać uprawnienia użytkownikom systemu?
4. Czym jest Teryt, jak unikać pułapek?
5. Jak prawidłowo określić przedmiot działalności spółki?
6. Władze spółki, jak to zrobić bezbłędnie?
7. Umowa spółki to nie wszystko, co jeszcze trzeba wypełnić?
8. Czego należy unikać aby prawidłowo wypełnić wniosek o rejestrację w sądzie?


Część praktyczna – dzień II
Praktyczne ćwiczenia dotyczące rejestracji spółki
1. Utworzenie konta w systemie
2. Nadanie firmy spółki
3. Udostepnienie użytkownikom
4. Tworzenie umowy spółki wg wytycznych
5. Pozostałe dokumenty, niezbędne do rejestracji
6. Wypełnienie wniosku do sądu i wysłanie dokumentów.

Praktyczne ćwiczenia dotyczące rejestracji zmian w spółce
1. Przygotowanie danych dotyczących spółki
2. Omówienie możliwości, które daje system S24
3. Pozostałe dokumenty, niezbędne do rejestracji zmian w spółce
4. Wypełnienie wniosku do sądu i wysłanie dokumentów.


Oferta dodatkowa: jednorazowe zmiany w spółce
Jeżeli chcieliby Państwo dokonać zmian w spółce to możemy podjąć się dokonania zmian.
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza poniżej.
Zapytaj o ten kurs!
OBSŁUGA KLIENTA I EFEKTYWNA SPRZEDAŻ
Najczęściej
kupowane

Projekt realizowany przez AGENCJĘ INNOWACJI.

Sprzedaż to nieodzowny element dużej części organizacji, aby ją dobrze zaplanować potrzebujemy indywidualnego podejścia i zaangażowania. Dzisiaj klient kupuje inaczej, niż jeszcze kilkanaście lat temu. Współczesny klient potrzebuje odpowiedniego podejścia, komunikatu, kompleksowości. Zdecydowanie częściej wyraża swoje zdanie w Internecie i bardziej niż cenę, ceni profesjonalną obsługę. Aby odpowiedzieć na jego potrzeby należy być elastycznym i aktywnie poszukiwać rozwiązań, których oczekuje. Słuchać jego potrzeb i na nie odpowiadać. Dzisiaj potrzeba czegoś więcej, niż dobrej oferty.


Czytaj więcej
Opis szkolenia:
Sprzedaż to nieodzowny element dużej części organizacji, aby ją dobrze zaplanować potrzebujemy indywidualnego podejścia i zaangażowania. Dzisiaj klient kupuje inaczej, niż jeszcze kilkanaście lat temu. Współczesny klient potrzebuje odpowiedniego podejścia, komunikatu, kompleksowości. Zdecydowanie częściej wyraża swoje zdanie w Internecie i bardziej niż cenę, ceni profesjonalną obsługę. Aby odpowiedzieć na jego potrzeby należy być elastycznym i aktywnie poszukiwać rozwiązań, których oczekuje. Słuchać jego potrzeb i na nie odpowiadać. Dzisiaj potrzeba czegoś więcej, niż dobrej oferty.

Cele szkolenia
  1. Zrozumienie procesu sprzedaży. Czym dzisiaj sprzedaż jest, a czym już nie jest
  2. Jak budować postawę, która tworzy indywidualne podejście do klienta
  3. Zrozumienie typologii klienta i odpowiednie budowanie komunikatów
  4. Badanie potrzeb klienta i odpowiednia prezentacja oferty
  5. Narzędzia do podniesienia skuteczności sprzedaży
  6. Metody podniesienia wartości koszyka klienta
  7. Radzenie sobie z trudnościami w obsłudze klienta
  8. Praktyczna praca nad rozmową sprzedażową
Korzyści dla uczestnika
  1. Umiejętność budowania odpowiedniego wizerunku sprzedawcy
  2. Aktywne pozyskiwanie klienta
  3. Umiejętność przeprowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej
  4. Poznanie typologii klienta i dostosowanie się do odpowiednich typów klienta
  5. Umiejętność budowania długofalowej relacji z klientem
  6. Radzenie sobie z trudnościami w sprzedaży
  7. Techniki badania oczekiwań i możliwości klienta
  8. Skuteczne budowanie koszyka klienta
Metody pracy
Szkolenie jest prowadzone w formie interaktywnej. Wykorzystane zostaną metody pracy warsztatowej takie jak: burza mózgów, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, case study, mini-wykład, odgrywanie ról, gry symulacyjne.

Przykładowy program szkolenia:

1. Rola sprzedawcy
Co należy do moich obowiązków, jak widzę rolę sprzedawcy
Błędne przekonania na temat sprzedaży
Czego oczekuje ode mnie pracodawca
2. Targetowanie klienta – komu sprzedaję
Praca z Personą – czego może oczekiwać mój potencjalny klient
W jaki sposób wyszukiwać klientów, jak budować bazę klientów
Jak myśli mój klient – typologia klienta
3. Pierwsze wrażenie – jak je budować
Co to pierwsze wrażenie, jak się tworzy
Postawa sprzedawcy
Co wpływa na pozytywny odbiór sprzedawcy
4. Badanie potrzeb klienta
Indywidualne podejście
Rola pytań w procesie badania potrzeb
Rodzaje pytań i jak je zadawać
Parafraza w procesie sprzedaży
Pojęcie „kotwicy” w sprzedaży
5. Prezentacja oferty
Jak zbudować skuteczną ofertę sprzedażową
Prowadzenie prezentacji produktu/usługi
Język korzyści, czyli co zyskuje klient
Dopasowanie komunikatów do określonego klienta
Storytelling w sprzedaży
Weryfikacja zainteresowania klienta, metody domykania sprzedaży
6. Sprzedaż komplementarna
Co to znaczy cross selling i up selling, oraz w jaki sposób wprowadzić do rozmowy sprzedażowej
Budowanie długofalowej relacji z klientem
Co buduje lojalność klienta
7. Trudności w sprzedaży
Jak radzić sobie z obiekcjami klienta
Obrona ceny
Obsługa trudnego klienta
Obsługa posprzedażowa
8. Praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy poprzez symulowane rozmowy sprzedażowe
 
Agencja Innowacji prowadzi szkolenia w trybie komercyjnym oraz poprzez Bazę Usług Rozwojowych z oparcie o dotację z Unii Europejskiej. Dotacja na szkoleni może wynosić do 90%. Skontaktuj się z nami i zapytaj o aktualną ofertę.
Zapytaj o ten kurs!
Zarządzanie i optymalizacja procesów

Projekt realizowany przez AGENCJĘ INNOWACJI.

Definicją szaleństwa jest robienie czegoś w kółko, za każdym razem spodziewając się innych efektów” A. Einstein.
Ten cytat idealnie obrazuje podejście do procesu.
Aby osiągać lepsze rezultaty koniecznym jest ciągłe przyglądanie się jego elementom i szukanie możliwości efektywniejszego działania.


Czytaj więcej
Opis szkolenia:
Nieustanne przyglądanie i praca nad procesami pozwala na efektywniejsze wykorzystanie zasobów. Pomaga lepiej zarządzać dostępnymi zasobami a tym samym optymalizować koszty procesu. Ważne żeby mieć świadomość zarządzanymi procesami i umiejętnie je mapować. Szkolenie pozwoli zidentyfikować procesy, którymi zarządza menedżer. W kolejnym kroku menedżer będzie mógł poznać i nauczyć się stosować mapowanie strumienia wartości (Value Stream Mapping). To narzędzie pozwala spojrzeć i kompleksowo ocenić efektywność procesu. W czasie aktywnych warsztatów uczestnicy będą mogli w praktyce przetestować działanie tego narzędzia na procesach, które znają najlepiej. Szkolenie przeprowadzi ich również przez proces wdrażania zmian w procesie i badanie ich wymiernych efektów.

Cele szkolenia
  1. stworzenie mapy procesów którymi zarządza menedżer
  2. ocena efektywności procesu za pomocą mierzenia strumienia wartości (value stream mapping)
  3. skuteczna identyfikacja problemów w procesie i umiejętność ich eliminacji
  4. optymalizacja procesu z wykorzystaniem narzędzi Lean
  5. wdrażanie zmian w procesach
  6. mierzenie efektywności zmian w procesie
Korzyści dla uczestnika
  1. Uświadomienie sobie wartości procesów
  2. nabycie wiedzy i umiejętności budowania map strumienia wartości,
  3. umiejętność optymalizacji wykorzystania dostępnych zasobów procesowych,
  4. poznanie narzędzi pozwalających na optymalizację procesów
  5. nabycie umiejętności identyfikacji problemów i ich eliminacja
  6. umiejętność skutecznego wdrażania zmian w procesach
Metody pracy
Szkolenie jest prowadzone w formie interaktywnej. Wykorzystane zostaną metody pracy warsztatowej takie jak: burza mózgów, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, case study, mini-wykład, odgrywanie ról, gry symulacyjne.

Przykładowy program szkolenia:

1. Świadomość wpływu na procesy
Identyfikacja procesów, którymi zarządzam
Mierzenie efektywności procesów
Wpływ procesów, którymi zarządzam na funkcjonowanie przedsiębiorstwa
Identyfikacja połączonych procesów
2. Mapowanie procesu
Poznanie narzędzia mapowanie wartości strumienia
Analiza zarządzanych procesów za pomocą mapowania wartości strumienia
Dzielenie się wynikami pracy z grupą, wspólna analiza
Identyfikacja problemów w procesie
3. Planowanie zmian w procesie
Identyfikacja możliwych do wdrożenia zmian
Możliwe korzyści i wpływ wprowadzonych zmian
Identyfikacja potrzebnych zasobów do wprowadzenia zmian
Narzędzia Lean przy projektowaniu zmian
4. Komunikowanie i wdrażanie zmian
Plan wdrożenia zmian i mierniki efektywności
Komunikacja zmian pracownikom
Skuteczne wdrożenie zmian
Weryfikacja efektywności wprowadzonych zmian, ewentualna korekta
Długoterminowa praca z procesem. Zmiany poza schematem
5. Podsumowanie wiedzy
 
Agencja Innowacji prowadzi szkolenia w trybie komercyjnym oraz poprzez Bazę Usług Rozwojowych z oparcie o dotację z Unii Europejskiej. Dotacja na szkoleni może wynosić do 90%. Skontaktuj się z nami i zapytaj o aktualną ofertę.
Zapytaj o ten kurs!
Przekonywanie, wywieranie wpływu, negocjacje

Projekt realizowany przez AGENCJĘ INNOWACJI.

Celem szkolenia jest w przystępny sposób przedstawić Ci wiedzę wpływania na ludzi.
Dzięki tej wiedzy będziesz w stanie zdecydowanie szybciej przekonać pracownika do zmiany zdania, wykonania określonego zadania.
A może chciałbyś nieco ponegocjować? Na tym szkoleniu będziesz mieć okazję.


Czytaj więcej
Opis szkolenia:
Celem szkolenia jest zrozumienie podstawowych zasad wywierania wpływu na ludzi. Uczestnicy poznają mechanizmy wpływu społecznego, dowiedzą się jakie postawy i kompetencje wpływają na większą skuteczność wpływania na ludzi. Poznają różnicę między perswazją, a manipulacją. W drugim szkoleniu będą mieli okazje poznać i przetestować podstawowe techniki negocjacyjne. Zrozumieją rolę negocjacji, przygotowania do nich i możliwych opcji zakończenia negocjacji.

Cele szkolenia
  1. Poznanie zasad wywierania wpływu społecznego wg. R. Cialdiniego
  2. Rola emocji wg. P. Ekmana
  3. Postawy i kompetencje, które wzmacniają przekaz perswazyjny
  4. Różnica pomiędzy perswazją a manipulacją
  5. Podstawowe pojęcia z zakresu negocjacji
  6. Proces negocjacyjny
  7. Możliwe opcje zakończenie negocjacji
  8. Wybrane techniki negocjacyjne
Korzyści dla uczestnika
  1. Umiejętność wywierania wpływu na pracowników
  2. Umiejętność wykorzystania narzędzi wpływu społecznego w codziennej pracy
  3. Zrozumienie roli emocji procesie wywierania wpływu
  4. Zrozumienie różnicy pomiędzy perswazją a manipulacją
  5. Umiejętność przeprowadzenie procesu negocjacyjnego
  6. Znajomość podstawowej terminologii stosowanej podczas negocjacji
  7. Umiejętność zastosowanie wybranych technik negocjacyjnych
Metody pracy
Szkolenie jest prowadzone w formie interaktywnej. Wykorzystane zostaną metody pracy warsztatowej takie jak: burza mózgów, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, case study, mini-wykład, odgrywanie ról, gry symulacyjne.

Przykładowy program szkolenia:

1. Wywieranie wpływu
Kompetencje i postawy wpływające na skuteczność wywierania wpływu
Różnica pomiędzy perswazją a manipulacją
Podstawowe elementy obrony przed manipulacją
Rola emocji w procesie wywierania wpływu
2. Zasady wywierania wpływu społecznego wg. R. Cialdiniego
Dowód społecznej słuszności
Wpływ autorytetu
Reguła sympatii i lubienia
Reguła niedostępności
Reguła zaangażowania i konsekwencji
Reguła wzajemności
3. Negocjacje
Proces negocjacji, możliwe zakończenia
Podstawowe pojęcia wykorzystywane w negocjacjach
Przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji
Wybrane techniki negocjacyjne
4. Gra szkoleniowa „Negocjacyjne ZOO”
 
5. Podsumowanie wiedzy
 
Agencja Innowacji prowadzi szkolenia w trybie komercyjnym oraz poprzez Bazę Usług Rozwojowych z oparcie o dotację z Unii Europejskiej. Dotacja na szkoleni może wynosić do 90%. Skontaktuj się z nami i zapytaj o aktualną ofertę.
Zapytaj o ten kurs!
Motywowanie w oparciu o zarządzanie sytuacyjne

Projekt realizowany przez AGENCJĘ INNOWACJI.

Kiedy lubisz to co robisz, nie czujesz, że pracujesz.
Masz wtedy tyle motywacji, że zdarza Ci się tracić poczucie czasu - to uczucie to FLOW.
Na tym szkoleniu dowiesz się w jaki sposób wzbudzić je również u innych.


Czytaj więcej
Opis szkolenia:
Motywacja to zagadnienie, które jest bardzo mocno zindywidualizowane, mimo to możemy obserwować pewne trendy i postawy na które możemy wpływać. Warto być uważnym na nastawienie pracownika, ono ma kluczowe znaczenie przy ocenie jego wydajności. To szkolenie ma za zadanie przedstawić uczestnikom skąd bierze się motywacja, jak można zidentyfikować główne motywatory pracownika. W jaki sposób wpływać na motywacja i ją budować. Porusza także ważny aspekt zarządzania dostosowanego do powtarzalnych faz rozwoju pracowników. Pozwala przyjrzeć się swoim pracownikom i dokonać weryfikacji ich poziomu, a następnie przećwiczyć styl zarządzania do niej dopasowany. Szkolenie uczy również podstawowego procesu projektowania działań rozwojowych dla pracownika.

Cele szkolenia
  1. Poznanie głównych motywatorów
  2. Co powoduje, że ludzie odchodzą z pracy
  3. Poznanie podziału motywatorów(finansowa/pozafinansowa)
  4. Podział motywacji ze względu na jej pochodzenie (wewnętrzna/zewnętrzna)
  5. Motywacja gadzia, motywacja kija i marchewki
  6. Motywacja wg Maslowa
  7. Motywacja wg McGregora
  8. Motywacja wg. Herzberga
  9. Motywacja McClellanda (potrzeba osiągnięć, władzy, przynależności)
  10. Pojęcie Flow
  11. Motywacja oparta o talenty Gallupa
  12. Motywacja 6 kroków Pantalona
  13. Znaczenie środowiska pracy na motywację
  14. Wpływ zachowania menadżera na rozwój i motywację pracownika
  15. Dekalog motywacji
  16. Rozwój emocjonalny pracownika
  17. Dostosowanie sposobu zarządzania do określonego typu pracownika
  18. Projektowanie procesu rozwojowego
Korzyści dla uczestnika
  1. Poznanie teorii motywacji, co pozwala zrozumieć rozwój tego zagadnienia na przestrzeni lat
  2. Przyjrzenie się motywacji własnej
  3. Umiejętność zidentyfikowania głównych motywatorów pracownika
  4. Umiejętność budowania motywującego środowiska pracy
  5. Umiejętność budowania procesu rozwojowego w oparciu o talenty pracownika
  6. Zrozumienie faz rozwoju pracownika
  7. Elastyczność w podejściu do metod zarządzania w zależności od fazy rozwoju pracownika
Metody pracy
Szkolenie jest prowadzone w formie interaktywnej. Wykorzystane zostaną metody pracy warsztatowej takie jak: burza mózgów, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, case study, mini-wykład, odgrywanie ról, gry symulacyjne.

Przykładowy program szkolenia:

1. Motywatory
Główne motywatory do pracy
Powody zmiany pracy – czynniki demotywujące
Podział motywatorów
2. Historia motywacji
Początki motywacji
Wczesne teorie motywacji
Współczesne teorie motywacji
3. Środowisko pracy jako czynnik motywacyjny
Rola środowiska opartego o wartości
Rola środowiska opartego o informację zwrotną
W jaki sposób pracować nad atmosferą w pracy
4. Zarządzanie sytuacyjne wg. Kena Blancharda
Fazy rozwoju pracownika
Style zarządzania w oparciu o fazy rozwoju
Identyfikacja własnych pracowników
Praktyczne zastosowanie modelu w codziennej pracy
5. Budowanie procesu rozwojowego pracownika
Kompetencje i postawy w procesie rozwojowym
Metody pracy nad kompetencją
Metody pracy nad postawą
Elementy rozwoju. Działania wpływające na szeroko rozumiany rozwój.
Rola i wpływ procesu rozwojowego na motywację pracownika
Rola menedżera w procesie rozwojowym pracownika
Praktyczne stworzenie zarysu procesu rozwojowego
6. Podsumowanie wiedzy
 
Agencja Innowacji prowadzi szkolenia w trybie komercyjnym oraz poprzez Bazę Usług Rozwojowych z oparcie o dotację z Unii Europejskiej. Dotacja na szkoleni może wynosić do 90%. Skontaktuj się z nami i zapytaj o aktualną ofertę.
Zapytaj o ten kurs!
Jak skutecznie delegować i rozliczać zadania

Projekt realizowany przez AGENCJĘ INNOWACJI.

Odpowiednie delegowanie zadań pozwala rozwijać Twój zespół.
Naucz się dostosowywać zadania do możliwości pracowników.


Czytaj więcej
Opis szkolenia:
Delegowanie i rozliczanie to jedna z podstawowych kompetencji menedżerskich. Pozwala na płynność wykonywanych działań w odpowiednim tempie. Z drugiej strony daje pracownikowi jasność czego się od niego oczekuje i regularną informację zwrotną – co jest oceniane jako jeden z głównych czynników motywacyjnych dla pracownika. Podczas tego szkolenia uczestnik zrozumie role talentów przy dobieraniu zadań do pracownika. Przećwiczy udzielanie jasnej i konkretnej informacji zwrotnej. Nauczy się budować asertywne komunikaty i nie będzie bał się przeprowadzać trudnych rozmów z pracownikiem

Cele szkolenia
  1. rola talentów w dobieraniu zadań
  2. identyfikacja listy zadań do wykonania
  3. skuteczne przekazywanie poleceń
  4. monitoring wykonanych działań
  5. weryfikacja wykonania działania
  6. udzielanie skutecznej informacji zwrotnej
  7. asertywność w komunikacji z pracownikiem
  8. trudne rozmowy (rozmowa korygująca, upominająca, zwolnienie)
Korzyści dla uczestnika
  1. znajomość talentów i odpowiedniego zakresu zadań do pracownika
  2. szybkie i skuteczne dzielenie codziennych obowiązków
  3. umiejętność skutecznej komunikacji w obszarze delegowania zadań
  4. udzielanie asertywnej negatywnej informacji zwrotnej
  5. zrozumienie i umiejętność udzielania pozytywnej informacji zwrotnej
  6. oswojenie się i praktyczne przećwiczenie prowadzenia trudnych rozmów
Metody pracy
Szkolenie jest prowadzone w formie interaktywnej. Wykorzystane zostaną metody pracy warsztatowej takie jak: burza mózgów, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, case study, mini-wykład, odgrywanie ról, gry symulacyjne.

Przykładowy program szkolenia:

1. Rola talentów Gallupa
Wprowadzenie do teorii talentów.
Czym są, jak z nimi pracować, jak je identyfikować
W jaki sposób dopasować zadanie do określonej osoby
Jakie talenty są ważne dla menedżera a jakie dla lidera
2. Delegowanie
Co to znaczy, że deleguję zadania. Które z zadań należy oddelegować
Sposoby komunikacji podczas delegowania zadań
Jak delegowanie powinien rozumieć pracownik
3. Monitoring
Kontrola realizacji zadania
Czym menedżer powinien się zająć kiedy deleguje zadania
Jak planować dzień pracy
4. Rozliczanie
Rola informacji zwrotnej w procesie rozwoju pracownika
Sposoby na udzielanie informacji zwrotnej i dlaczego nie działają
Metoda FUKO
Warsztat udzielania pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej
5. Asertywność w procesie udzielania informacji zwrotnej
Obawy w udzielaniu informacji zwrotnej
Opór pracownika
Jaka jest rola asertywności w procesie udzielania informacji zwrotnej
Komunikat „Ja”
6. Trudne rozmowy z pracownikiem
Co wywołuje konieczność trudnej rozmowy z pracownikiem
Narzędzia komunikacyjne do przekazywania trudnych informacji
Praca z trudną postawą pracownika podczas rozmowy
Istota komfortu psychicznej menedżera przed, w trakcie i po trudnej rozmowie
Skuteczne zapobieganie podobnym sytuacją w zespole
7. Podsumowanie wiedzy
 
Agencja Innowacji prowadzi szkolenia w trybie komercyjnym oraz poprzez Bazę Usług Rozwojowych z oparcie o dotację z Unii Europejskiej. Dotacja na szkoleni może wynosić do 90%. Skontaktuj się z nami i zapytaj o aktualną ofertę.
Zapytaj o ten kurs!

REFERENCJE:

certyfikat

KONTAKT





    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę Agencja Innowacji sp z o.o z siedzibą ul. Hoża 86 , 02-682 Warszawa., w celu marketingowym. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Odbiorcami danych mogą być podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora danych, obsługą księgową administratora danych. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane odwołania zgody, a po takim odwołaniu, przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem: info@agencjainnowacji.pl